pátek 20. ledna 2017

Můj zimní čaj

Po dlouhé době opět přidávám článek. K dnešku už uplynulo dvacet dní z roku 2017 a proto bych si tímto článkem odstartovala "novou éru" mého blogu. Poslední článek jsem psala tuším v listopadu a proto bych ráda přidával články častěji a pravidelněji. Je to jedno z mých předsevzetí. Samozřejmě předsevzetí, nebo spíše takových cílů do roku 2017 mám mnohem víc jako například zvládnout maturitu, dostat se na vysokou školu, o prázdninách vyrazit někam do zahraničí a tak dále. Kvůli tomu ale tento článek nepřidávám.
Chtěla bych se s vámi podělit o několik typů na výtečný zimní čaj, který vás stoprocentně zahřeje. Obzvlášť v těchto velkých mrazech, kdy bývá ráno -17°C, se budou hodit.
Já svůj čaj dělám pokaždé trošku jinak. Základem je pro mne však dobrý černý čaj. K němu přidám pár kostiček zázvoru (opravdu jenom pár, protože zázvor fakt nesnáším, ale jako odpuzovač bacilů funguje víc než skvěle), skořici na prohřátí a vůni, občas přidám třeba badián,a nebo hřebíček. Tuto směsku zaliji horkou vodou a nechám pořádně vylouhovat. Po deseti minutách většinou vyndám pytlík s vylouhovaným čajem a ještě přidám med a už se těším, až si čaj vychutnám.
Na tomto čaji je skvělé, že ho můžete zalít několikrát po sobě, stačí jenom když vyměníte pytlík s černým čajem a pokaždé přidáte med a můžete pít znovu a znovu, pořád dokola. 
Doufám, že některý z mých typů vyzkoušíte a hlavně nezapomeňte si k čaji pořádně přivonět, protože NÁDHERNĚ VONÍ!!


Žádné komentáře:

Okomentovat