čtvrtek 3. listopadu 2016

Halloweenská stezka ve Zlivi

31. října ve Zlivi připravilo Mateřské centrum společně s SK Zliv a pár nadšenci (jako jsem já a spousta dalších lidí) strašidelnou stezku. Touto cestou skrz temný les prošlo mnoho rodin s dětmi i odvážní "puberťáci" a nebo jen dospělí, kteří se chtěli trošku bát.

Na začátku vás vypustila čarodějnice do lesa a vy jste se vydali na strachuplnou stezku. Cestu osvětlovali plápolající světýlka v různě pomalovaných sklenicích.
V lese byla schovaná různá strašidla. Jako první strašící zastávka byli dva kostlivci, vyskakující z poza hrobu, před kterým svítila svíčka.

Po prvním polekání jste se vydali dál. Opět podél strašidelných sklenic. U některých byla nachystaná překvápka. Třeba pro milovníky pavouků jako jsem já (a to pavouky vyloženě nesnáším!).
A pak konečně přišla řada na další strašení! Tam jsem byla já, moje kamarádka a sestřenice. Strašení jsme si vyloženě užívaly! Moje kamarádka vykukovala na lidi za zrcadlem a já se sestřenkou jsme přebíhaly přes cestu, sem tam zaječely a nebo sahaly na lidi větvičkou. 
Kousek od nás byla další strašidla, jako slečna přebíhající přes cestu a nebo duch na hřbitově. Cestou jste ještě potkali zelená svítící očka v křoví.
Zde stezka dostávala teprve ten správný říz. Po hřbitově jste došli až k pytli s dětskýma nožičkama a z pytle se ozýval dětský pláč. Nevědět o tom, že je to připravené uměle, tak už se nacházím na druhé straně republiky. Následoval krmelec s panenkou, obrovská hlava se svítícíma očima a země nemrtvých, kde strašily dvě upírky. 
Pak už jen projít okolo mrtvolky v rakvi...
... nakonec podepsat na náhrobní kámen...
... a sladká odměna za úspěšné absolvování stezky vás neminula!
A komu během stezky vyhládlo,mohl si dojít na fotbalové hřiště dojít opéct buřtíka a popovídat si o svých strašidelných zážitcích (a nejen o tom) s ostatními účastníky. Tímto chci také poděkovat lidem, kteří se na této stezce podíleli a lidem, kteří se nebáli a prošli si strašidelný les!
Tak ahoj zase příští rok!

Žádné komentáře:

Okomentovat