pátek 10. června 2016

KVĚTINOVÝ VĚNEČEK


V dnešní době je móda nosit ve vlasech květinové věnečky (flower crown). Na internetu už je mnoho tutoriálů a návodů, jak si takový věneček vyrobit. Ani já nebudu vyjímkou a protože jsem tvor tvořivý tak se vám budu snažit přiblížit můj postup při výrobě tohoto věnečku a třeba se mnou necháte inspirovat. :)

1. Krok - výběr a nákup umělých květin

Než jsem našla správné barvy umělých květin, které by se hodily k mé barvě vlasů a byly alespoň trochu podle mých představ, tak jsem prošla snad každý obchod v Budějovicích. Nakonec jsem ty správné našla u vietnamců, takže cena věnečku se vešla do 100 Kč. 
Všechno co budete potřebovat - zelený drátek, štípací kleště, tavící pistole a hromada umělých květin

2. Krok - Kruh z drátku a příprava květin

Než drátek uštípnete, je dobré si ho změřit okolo hlavy a to tak, že ho dvakrát obtočíte. Drátek stočíte dohromady a už vás jen čeká příprava květin. Ty je třeba naštípat. Ustřiháváme lístky i květy - všechno se bude hodit.  

3. Krok - Základ věnečku

Začneme postupně lepit lístečky okolo kruhu z drátku. To nám vytvoří základ pro následné lepení květin. Pokud nechcete použít umělé lístky dá se místo nich využít papírová zelená lepící páska (podobná krepovému papíru), ale pokud byste si nevěděli rady co pak s hromadou umělých lístků, tohle je taky možnost. Postup je následovný: dáme lístek pod drátek a přes drátek naneseme tavnou pistolí lepidlo. Lístek zahneme a konce přiložíme k sobě. Chvilku počkáme než lepidlo ztuhne a lepíme další lístek, doku nemáme oblepený celý kruh.

4. Krok - Nalepení květin a dozdobení

Teď už je čistě na vás jak si květiny okolo věnečku poskládáte. Opět je přilepujeme tavnou pistolí. Až je budeme mít všechny nalepené ostříháme konce umělých stonků, které nám uprostřed přesahují, aby nás netahaly za vlasy. Přes viditelné vrstvy lepidla ještě nalepíme pár lístečků aby na první pohled vypadal věneček jako upletený.
Přeji vám tedy s vyráběním hodně štěstí a doufám, že si tolik nepopálíte prsty jako já, při používání tavné pistole.

Žádné komentáře:

Okomentovat