pondělí 1. ledna 2018

Předsevzetí

Zhubnout, více se učit, začít číst, pořádně uklízet, více se věnovat svým koníčkům, méně se stresovat, strávit více času s rodinu, nebo přáteli... každý z nás to zná.
Já si letos, stejně jako každý rok vymyslela tolik novoročních předsevzetí, že se už úplně přesně vidím, jak to skončí. Budu akorát tak zklamaná z toho, že se mi nedaří, tak jak jsem si to naplánovala, koncem ledna nebudu mít splněné ani jedno předsevzetí a tam veškerá moje snaha končí. Pak si akorát řeknu, že další rok si už žádné úkoly do nového roku dávat nebudu. Ovšem znovu přijde silvestr, ohňostroj, na který budu koukat a zase si nadiktuji další novoroční předsevzetí. Ale tak už to u mě chodí. 
Vám tímto příspěvkem přeji hodně štěstí do nového roku 2018 a ať se vám daří plnit si svá přání a předsevzetí!

Žádné komentáře:

Okomentovat