středa 21. června 2017

#MÁJALLESGUTE

aneb Českobudějovický majáles

Majáles v Českých Budějovicích je celotýdenní festival, na který se těší většina studentů. O loňském majálesu jsem vám už vyprávěla (byl to první článek, který jsem kdy vydala JÉÉJ!). Letos jsme bohužel na majálesu byli až od středy, protože před tím u nás na škole probíhaly maturitní zkoušky, které jsme samozřejmě všichni úspěšně zvládli. Ve středu jsme se vydaly s holkama na Sokolák, kde probíhal tzv. studentský jam. Bylo super vidět kolik talentovaných studentů u nás v Budějovicích je. Zvlášť nás pobavil klučina z gymnázia, který svým osobitým způsobem odrecitoval následující básničku tak, že odboural celé publikum. 

Půlnoc bila z věže dolů: Bim,bim, bim, bim, bim, bim, bim, bim, bim, bim, bim.BIM!

A když došel zvonu tepot, bylo slyšet lásky šepot.

Hrobníkova dcerka mladá, v podvečer svatého Rocha, vítala tam svého hocha.

Milenci si v náruč vlítli, a tma byla jako v pytli.

A když táhlo skoro k ránu, v dálce, bylo slyšet vránu.

Jak jí nocí temnou křídla šumněly, milenci do'lů, do'lů, z věže čuměli.

"Ach zlé, jak zlé jsem měla v noci trudy, seš pro mně ňák příliš chudý" vede hrobníkova dcerka.

"Neboj se má milá, já dotáhnu to na kaprála a pak všechny nápadníky zaženu a vezmu si tě za ženu."

A jak dořek tato slova, někde v dálce houkla sova.

Milá se jí tolik lekla!, že se přes vrmlení smekla,
a pak jako stádo volů,
zřítila se z věže dolů.

Milenec křičí "Ježíš. Ty tam mrrrtvá dóle ležíš!"

A pak ke své záhubě, skočil dólů ..... po nohou.

Roztáh se tam jako dřevo,konec balady a vodchod vlevo.

Pak následovala stand-up show skupiny Stay zmrd. To je uskupení kluků, kteří vyprávějí své zážitky a historky ze života. Podávají je vtipně ale rozhodně to není vystoupení pro malé děti, už jenom proto, že tomu nemohou rozumět a pro enormní množství sprostých slov. 

Ve čtvrtek odpoledne jsme se opět ocitly na Sokoláku, kde probíhalo flogování. Pak jsme se přesunuly na střechu Metropolu, kde měl probíhat koncert kapely Farewell Dear Ghost. Bohužel pro nás se musely rezervovat místa dopředu a to nikdo z nás netušil. Já pak jela domů a holky ještě zůstávaly ve městě, protože Farewell Dear Ghost hráli ten den ještě jednou na Sokoláku. 

V pátek jsme klasicky vyrazily na studentský průvod, abychom se podívaly jaká témata letos frčela. Pak jsme se rychle přemístily přes Zeleninový bar na Sokolák, kde pokračoval páteční line-up. Jako první kapela hráli kluci z Light and Love. Ti byli skvělí. Pak už mě zbytek kapel moc nebavil. Upřímně musím říct že loňský majáles jsem si užila mnohem víc. 




 To už ode mne pro dnešek bude všechno, mějte se krásně a zase příště u dalšího článku ahoj!


Žádné komentáře:

Okomentovat