sobota 4. června 2016

Budějovický majáles


Minulý týden proběhl v Českých Budějovicích studentský festival. Tento celotýdenní festival nabízel spoustu zajímavých akcí všude možně po městě. Od návštěv rozhlasu, přes pouliční umělce až po různé přednášky a divadelní hry. Majáles končil v pátek open air na Sokolském ostrově, kde vystoupili čeští i zahraniční interpreti. 
V pátek bylo zahájení v Háječku, kde se scházeli studenti ze středních škol a šli průvod po Českých Budějovicích. Průvod byl hodně pestrobarevný a každá střední škola měla své téma. Studenti na sebe poutali pozornost ve všech ulicích.
Poté jsme se všichni přesouvali na "Sokolák", kde se střídali různé kapely. Open air zahajoval můj oblíbený zpěvák Thom Artway, se kterým začal můj proces vyřvávání hlasivek. Druhý den mě totiž bolelo mluvit a můj hlas zněl jak kdybych kouřila karton cigaret denně.
Také jsem si tam našla dvě nové kapely. První z nich je Just For Being https://www.youtube.com/watch?v=T_jlCL6nRp8 a John Wolfhooker https://www.youtube.com/watch?v=wRV_oiXp484. Kluci jsou neuvěřitelně skvělí!
Celý Majáles končil děkovačkou celého majálesového týmu fanouškům. A pak probíhaly v klubech afterparty. Tímto bych chtěla poděkovat všem co se na tomto skvělém festivalu podíleli a za rok se těším znova!!! 

Žádné komentáře:

Okomentovat